PARA LA LLIGA DE MICRO RELATAIRES CATALANS.

Mêléle de tardor.


Vides paral·leles.

1980.
Aquesta és la primera foto que tenim l’Anna i jo. Ens assemblem tant que la gent es confon.
1981.
Vinc a la cita de la fotografia anyal des de més de dos-cents quilòmetres. No m'importa si és per estar amb ella.
1982.



 


Als dotze anys l’Anna ja té la regla i tremendes mamelles ... .
1983.
L’Ana s'està posant com una vaca. L'estimo igual.
1984
Aquí estic enfadat amb la meva amiga, bé, ex amiga, per no convidar-me a la seva festa de catorze aniversari.
1985.
Aquest any has perdut la virginitat? Em trenco de riure. Jo no sé quan la vaig regalar.
1986.
Anna, ets el millor que m'ha passat a la meva vida, juntament amb el naixement del meu fill Marcus
1987.
Aquí torrat d'absenta. Revòlver a l'esquena.
1988.
Aquí no estic mirant a la càmera sinó més pendent del soroll de les sirenes.
1989.
Ana està estudiant per inspectora i s'ha traslladat a la meva ciutat. Li  haig de dir.
1990.
Als vint anys ens seguim semblant com dues gotes d'aigua. El de les manilles sóc jo.
1991.
Cada any una foto amb l’Anna. Departament d’Ingressos. Corredor de la mort. Al final li diré.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Algo de DANZA POÉTICA